1. Een bestelling plaatsen
Shop
Selecteer de producten en de aantallen die je ervan wilt hebben.
Winkelmandje
Controleer het winkelmandje. Bekijk of de producten die je graag wilt hebben erin zitten. Controleer ook het aantal dat erachter staat. Als alles klopt ga je door naar ‘afrekenen’.
Afrekenen
Vul hier je gegevens in en eventueel een verzendadres als dat afwijkend is van het factuuradres. Op deze pagina kun je ook een notitie bij je bestelling achterlaten. Bijvoorbeeld een voorstel voor een afhaalafspraak of een verzoek om iets als cadeau te verpakken.
Controleer je bestelling voor de laatste keer.
Na akkoord met de Algemene Voorwaarden kun je de bestelling definitief plaatsen.
Betaalwijze
Op dit moment zijn er twee betaalwijzen beschikbaar: iDeal en directe overschrijving per bank. Kies je voor directe overschrijving per bank dan ontvang je na het plaatsen van je bestelling onze gegevens en maak je het bedrag eenvoudig over vanuit je eigen bankrekening.
2. Bestelling geplaatst (dankjewel!)
Ontvangstbevestiging (e-mail)
Je ontvangt van ons direct nadat je de bestelling hebt geplaatst een geautomatiseerde email met daarin een bevestiging van je bestelling en een betaalverzoek als je hebt gekozen voor ‘directe overschrijving per bank’.
Betaalbevestiging (e-mail)
Wanneer we je betaling hebben ontvangen sturen we je een betaalbevestiging. Je producten worden ingepakt en klaargezet voor verzending.
Levertijd
We verzenden wekelijks pakketten op donderdag.
Je kunt bij ons producten bestellen die we op voorraad hebben en via nabestelling. Als je een product bestelt dat op voorraad is mag je ervan uitgaan dat je jouw pakket de eerstvolgende vrijdag nadat wij de betaling binnen hebben zult ontvangen. Neem contact met ons op of maak een notitie bij je bestelling om eventueel een andere verzenddag af te stemmen.
Bestel je een product via nabestelling dan is de levertijd ongeveer 4 weken.
Verzonden (e-mail)
Zodra je pakket op de post is gegaan ontvang je daarover een bericht, gevolgd door een bericht met de track & trace code van jouw pakket.
Archief
We bewaren je bestelgegevens alleen voor onze eigen administratie. Door in te loggen op je eigen account zie jij deze gegevens ook.
3. Pakket ontvangen
Veel plezier met uitpakken. We hopen dat je lang zult genieten van hetgeen je van ons gekocht hebt!
Breuk
Ondanks zorgvuldig inpakken kan het gebeuren dat iets onderweg kapot gaat. Maak in dat geval een foto van het pakket met kapotte inhoud en e-mail die naar shop@citycups.nl. We overleggen met je en sturen een vervangend product of je ontvangt het aankoopbedrag en eventuele verzendkosten terug.
Bedenktijd
Je hebt het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling de overeenkomst te herroepen.
Na herroeping heb je nogmaals 14 dagen de tijd om je bestelling retour te sturen.
Je krijgt van ons het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten, terug wanneer wij de bestelling hebben terugontvangen of wanneer je hebt aangetoond dat je de bestelling hebt teruggezonden. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht tenzij je nadrukkelijk anderszins hebt ingestemd.
Enkel de kosten voor het retourzenden zijn voor eigen rekening.
Wil je van dit recht gebruikmaken stuur dan een e-mail naar shop@citycups.nl met onderwerp ‘herroeping’ en je bestelnummer. Of maak gebruik van het formulier.